Granne lånar duschen... /t

Nu har jag fått svar från LG, tror nog att jag kommer beställa min framtida mobiltelefon från någon sida där jag är säker på att man får svensk meny, men om den instingten skulle ändra sig så vet jag ju iallafall vad jag ska göra. De var iallafall rätt snabba på att svara, jättebra svar, men inte så långt, som faktiskt är rätt bra, för att jag orkar inte läsa igenom ett helt A4. Elgiganten eller siba eller någon annan affär som jag kan lita på blir det, om jag ska köpa från affär. priset lär sjunka.. och som sagt jag vill vara säker på det jag beställer, vill inte beställa hem något jag inte kommer förstå, haha.

Idag har jag varit i skolan och haft lektioner, som man brukar ha... Vart sjukt stressad när jag skulle iväg, glömde bort tiden och de blev att jag stack halv nio, och började tjugo i nio. Lite stress så jag tog cykeln och sen nästan sprang jag i korridoren, men eftersom jag följer reglerna så bra så gjorde jag inte det, mest för att jag har ont i mitt vänsterben. Haha.. I own so bad. Sen så hade jag lektioner och sånt, hade ingen musik idag så vi gick till aktivitetsparken med Philippe och klassen, men jag och Linn låg och snackade killar och sånt och vi har bestämt oss för att vi någon dag ska tvinga med en kille till stan♥ Och ibland så kom Johan och joinade oss och tog fart på oss. Fick sluta typ en timme och tjugo minuter tidigare, för att profil var sista lektionen och grupperna är inte fixade.. Med en närmare eftertanke så har det varit en rätt soft skol-dag.

När jag kom hem så softade jag järnet och någon timme efteråt jag hade kommit hem så kom min nya granne, som är amerikan och ville låna duschen för att dem har inte haft vatten på tre dagar, så klart att han fick det lixom. Och när han var där inne så kom hans rumskompis och gav oss Lindt mörk choklad 70% för att "ursäkta" sin irriterande kompis som lånade dushen. Haha, so damn cute! Min engelska suger, måste jobba på det, massamassamassa alltså.

SKÅL FÖR EN SOFT DAG










Puss&Kram

eran tina♥














...

Kommentarer

Lätta på hjärtat:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0