shopping /t

Nu har jag varit och shoppat med min mor :]
köpte:


t-shirt från gina tricot


t-shirt från gina tricot


pumashorts


mjukisbyxor från northbrook, intersport


2 par jeans från bikbok.
inte samma färg som på bilden
 

Nöjd över det, nu ska jag fortsätta packa.

PUSSSSSSS

lista&arrogans /t

Nu blev jag bloggsugen. Lite konstigt faktiskt.
Imorgon så har jag en liten lista över vad jag ska göra.
 

Städa skrivbordet och plocka undan gästsängen

Packa saker till västkusten

Handla mjukisbyxor&jeans&kanske ngn t-shirt

Åka till Molly, med mor och syster för att grilla med hennes familj

Jag älskar mollys familj typ.
Älskar norrköping.
Och deras underbara lägenhet (a'
Älskar folket i norrköping överlag.

btw så typ hatar jag folk med för högt självförtroende.
Visst, självförtroende är !skitbra! att ha,
men när det blir på gränsen till arrogant,
är det inte dags att tänka till?

"Som upplevs (alltför) otrevlig, intresserad av sig själv och ointresserad av andra individer och deras ståndpunkter, ibland rent överlägsen och föraktande andra individer eller deras ståndpunkter "

hemligt tack till wikipedia,
visste vad de va innan,
men inte hur man ska beskriva det (a'


bjuder på en rätt så gammal bild på mig , bara för att jag e så snäll :)

PUSSSSSSSSSSSSSS&kRAAAAAAAAAAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11


Gröna lund /t

Igår va jag molly & min familj på gröna lund!
Det va typ jättekul, men det var rätt litet (a'
Allt va på samma ställe och köerna va otroligt sega vid vissa karuseller ;o

Ja&molly åkte:
Katapulten 4 ggr
Jetline 2 ggr
Vilda musen 1 gng
Flygande mattan 1 gng
Kvasten 1 gng
Extreme 3 ggr
Lustiga huset 1 gng
Rock-Jet 1 gng
Insane 1 gng
Kättingflygaren 1 gng

det va typ kul, Insane va typ läskig :o
Men första gngen vi åkte extreme så typ fastnade karusellen när vi skulle ner,
i cirka 15 min :ö
det va typ.. jobbigt? (A'  

Och när vi skulle åka katapulten ngn gng så typ höll ja o molly på o dra av varandras byxor x'd
När vi åkte kättingflygaren så sjöng vi 'känn ingen sorg för mig göteborg'
och lite efteråt xå (A)
Men helt otrolig rolig dag.
Vann en hund & 2 badge :]
Molly köpte en Insane badge till mig (a'
när vi kom hem typ snackade vi massa innan vi somna
När ja blunda så kändes de som om jag åkte katapulten eller extreme.

Drömde typ att vi va på gröna lund vid ngn karusell,
så stod några killar bakom,
och frågade om vi kom från norrköping,
dom snacka typ stockholmska,
sen helt plötsligt snacka dom östgötska.
Och vi hade inte svarat så sa ngn av dom;
- Det hörs att ni kmr från norrköping
o vi hade inte sagt något xD



PUUUUUSSSS på den DAAAAAAAGEN ;d


Skillnaden mellan Eau de parfum & Eau de toilette /t

Jag har länge undrat var som e skillnaden mellan
Eau de parfym & Eau de toilette
Nu har jag hittat svaret på det,
och jag tänkte dela med mig av min nya kunskap (a'


Eau de parfum har en doftkoncentration på 15-20%,
vilket gör att den varar ca 5-7 timmar beroende på hudtyp.
Oftast blir en eau de parfum mjukare i doften än en eau de toilette,
då den innehåller fler essentiella oljor och mindre alkohol.

Eau de toilette har en doftkoncentration på ca 7-14%,
som gör att den varar i regel ca 3-5 timmar beroende på hudtyp.
Den har mer vatten och mindre essentiella oljor och rena doftämnen än en eau de parfum.


langar en bild från underbara paris


PUSSSS&kRAM

pepp ;d /t

Ingen Molly idag, men imorn så kmr vi åka och hämta henne på morgonen.
w0h00! Så ska viii dra till stooockhooolm, sjukt najs fan.
Enda nackdelen är typ... tiden i bilen :o
Men vi kmr säkert ha massa kul.
Men va fan ska man ha på siig? :ö
Har inga jeans typ :(
Bara jeanstights, å de ppallar ja nog inta att ha.
Bajs oxå'...
Aja det lär lösa siiiig..

Jag är pepp som en duracell kanin, pusshhh
jag ska spana&ragga boys.
Det blir najjjs, 
jag älskar't.

PUSSSSSSSSSSSSSSHHHH

Finns alltid vid din sida, som riktiga vänner /m



Idag ska jag till Tina tror jag, om jag får tag på henne. Annars åker jag nog på morgonen imorgon!
Iallafall, imorgon blir det Stockholm! Puss på det. LÄNGTAR.
Just nu fyller jag mobilen med musik, sjätte sinnet och rmk <3
Aja, nu ska jag smsa Tina tror jag.

PUSS OCH KRAM /eran m

Sweet Dreams! /m

blir inget mer en ett stort, fett:

G O D N A T T

Sweeney Todd /m

jag langar bilder från Falköping Yankee Meet



















till sist, bilen vi åkte i


hade tänkt och se Sweeney Todd nu. Får se hur det blir med det. Är trött som ett as så blir nog sängen istället.

PUSS OCH KRAM /eran m

Mahal Kita /m

kom och tänka på en sak! Det är nog få som vet vad det betyder.... Mahal Kita alltså. Så jag tänkte göra en översättning då! : )
Mahal Kita = Jag älskar dig

Och bloggen gjordes... när jag och Tinis roade oss med att skriva på Filippinska till varandra på msn..
alltså, Mahal Kita betyder jag älskar dig på Filippinska!

PUSS OCH KRAM / eran m

SMARTIIIG /t

Jag har kommit på hur ni ska se vem som skriver, utan att läsa vems kategori den ligger i.
Eller att kolla på signaturen och sånt.
Jag skriver jämt i mitten, alltså centrerat&molly från sida till sida.
Smart va? :D

är pepp som fan till grönan&västkusten.
fan så grymt det kommer att bli!
Lovar att uppdatera om hur de va o shit (A)
Imorn blire att sova bort massa timmar, om inte molly kommer.
Då blire partajj i mitt sovrum.
Alltså, att vi troligen kommer hålla till här.
som jag kommer göra vare sig molly kommer eller inte.

Herregud, måste bli bättre på o uppdatera (:


PUSSSSSSSSSS&kRAM

CONGRTAZ TILL KUSINEN DÅH /M



vi langar posen

Jaaaa... som sagt så var jag på kalas hos kusin Viktor nyss.
Kan knappt fatta att han är sjutton nu. Känns som de var igår vi lekte i sandlådan typ.
Haha, vi blev lite sena eftersom vi totalt glömt bort att de var kalas idag, blackout kallas det. Kanske inte så konstigt att vi glömde bort det eftersom vi varit i Motala och Linköping idag! Först Motormuseumet i motala sen till Ikano i Linköping där vi åt Kina mat. MUMMS! Men vid sex, två timmar för sent, kom vi till Viktor och Kompani. Trevligt hade vi iallafall, fikade och så, pratade en massa och sen blev det tjat om att åka hem. Så då gjorde vi det. Jag är skapligt trött eftersom jag gick upp vid fyra tiden i morse, blä! Mamma är iallafall i Riga och roar sig nu. Imorgon ska jag sova till elva eller nått, sen kommer Emma och så ska jag gå ner på stan med henne, hon drar väl hem vid tre. Sen ska jag sova igen. Hihi. O så får vi se om jag åker till Linköping imorgon eller på Onsdag.... Längtar som fan till Grönan!
Wiiiiiiie....

PUSS OCH KRAM /eran M

Seeeeg update! /M



jaa, jag hinner inte ens skriva något ;o
ska på kalas nu! På Onsdag blir det stockholm och på Söndag - Söndag blir det goa Götteborg för både mig och Tinis.

PUSS OCH KRAM /eran M

ouff!! /t

Fy vad dåligt vi har uppdaterat på sistonde!
Men här kommer ett litet inlägg från mej n__n
Har varit i norrköping,
från onsdag till lördag.
Hade massa kul med molly :3
Har gjort en massa roliga saker.
Vet inte vad jag ska skriva.
Vi va på en marknad, 
då köpte jag 
¤ en helium ballong
¤ shuttershades
sen efter några dagar så tog vi heliummet,
så jälka kuuul! 
Jag höll på att dö, seriöst.
Men shuttershadsen hade sämst chinatown kvalite!


PUSSSSSS&KRAAAAAAAAAM

Sleep najs /M

Nu las det ÄNTLIGEN på... Kanske får sova ett tag i natt iallafall...
Puss, eran / M

Ring ring /M

Tina pratar i telefonen och jag försöker sova.
Puss och kram eran /M

pling, voff

Igår kväll så flummade vi fram, garvade åt typ allt, seriöst ganska kul!
Sen så kommenterade jag massa snea kommentarer på bdb (tina)
Fisk, fiskögon, grodlår e favortitorden
Idag så vaknade vi någon gång på morgonen, satte oss vi datorn o klicka runt.
De va typ segt. 
Sen åkte vi till Motala till mina kusiner (tina)
Å nu e vi hemma.

- Kanske en bagge... öööh muuu, nejj bääää
-HAHAHAHHAHAHHHAHAAH
tina's smartis


 Molly                                                        
 
 Tina

fräääsigt värre?

Seg update.nu typ... men vi har gjort en massa annat roligt, i torsdags åkte vi först och bada. Senare på kvällen var vi på utebio och filmen sög egentligen. Så vi drog hem, runt halv ett typ var vi hemma och så somnade vi väl vid tre typ. På Fredagen gick vi runt på stan och så.. Amanda drog hem vid fem och så åkte vi och badade igen... Massa kul!
FIIISK

puss

music /m

vill tipsa om lite ny musik som jag hittade alldeles nyss!
http://www.myspace.com/heshowsmusic

lyssna o njut?
PUSSS

Harry potter och halvblods prinsen /m



Snart är Emma här! Sen blir det Harry Potter. samma som Tina har sett tidigare idag. Hahaha, komiskt.

puss

Harry Potterfilmen ;o <3 /t

Nu har jag sätt den nya Harry potter filmen. Dvs Harry potter och halvblodsprinsen.
Definitivt värt pengarna, 110 kr för att se den.
Det var den roligaste filmen av dom alla, men den var sorlig :(

Tycker dock att filmen var lite för kort (A)
även fast den va 2½ timme lång.

PUSSSSSSSSSiSAR

Hot or Not? /m

Ehm... ja för att fördriva tiden tänkte jag skriva lite saker som är Hot... och lite som är Not... hahaha. Jaa ni fattar vinkeln hoppas jag!

123

1. Killar i badbyxor! Mer av sånt, tack
2. Shorts! Snyggt på både killar och tjejer 
3. Sola och bada så fort vädret tillåter!


1 2  3

1 Killar som kör scootrar. Det ser otroligt töntigt ut!
2 För mycket smink nu på sommaren.
3 Strumpor i sandaler.

Morsning korsning /m

Godmorgon bloggen! Somnade straxt efter tolv igår och sov som en stock fram till klockan nio, sen blev det frukost och teve tittande med syster. Tröttnade på MSN på mobilen och kraschlandade framför datorn, så nu är jag här!
Mamma börjar jobba vid fyra någon gång, så kommer pappa hem innan det typ. Måste tigga lite pengar utav honom så att jag kan äta med bästa Emma på stan innan vi ser harry potter vid nio! Massor med kul! Uppdaterar bloggen senare idag!

PUSS



Och så langar jag en regnig bild
bara för att solen lyser i norrköping idag!

Goodmorning /t

Godmorgon höns!
Jag är typ trött, och besviken på mig själv.
för jag gick inte ut och gick idag heller. 
hehe, bad me.
Men faktiskt inte mitt fel att jag gillar att sova.
Tycker den här bilden e jättegullig (a)


PUUUSSSSSSSSAR&KRAAAAAMAR

sleeping.. beauty? /m





Nu ska jag däcka i min säng!
Och idag har pappsen fått igång min moped, så nu fuunkar den! Puss på det.
Godnatt


Hur mkt kan jag skriva? /t

Förut så såg jag på kitchen nightmares
TYP DOG AV DE VA ÄCKLIGT.
Kackerlackor, flugor, möglig mat, rutten mat, osv. 
USCHUSCHUSCH!
Hur kan man låta det gå sååå jävla långt?!

Jag e uttråkad&de e inte kul.
Jag vill typ ut och gå.
Shiet va händer med mig? 0_0
Jag ska sluta äta godis xå, 
wish me g00d luck babiies.
jag lyckades förra gången.
skriva strunt e kul, 
för det e massa onödigt.
onödiga saker e typ kul.
Ingen kommer läsa det här,
sjukt onödiga inlägget.
men jag bryr mig inte, typ, kanske bara lite.

åh fyyy! nu blev jag fotosugen, men måste ladda in kort innan.
sug min pung.

PUSSSSSSSSSS

Veckoplanering! /m

Tänkte släppa en vecko planering här nu... för att visa hur extremt fullt jag har det! Och delvis för att jag har så extremt tråkigt just nu... men men... hoppas det blir ändring på det snart. PUSS PUSS

√ Måndag
Busfabriken

√ Tisdag
vara med Amanda bus
kollar killar står på listan

Onsdag
Bio och övernattning med Emma

Torsdag
Tina och Amanda kommer
bada och gå på utebio står på listan

Fredag
Amanda och Tina är fortfarande här.
Bada står på listan

Lördag
Sova hos Emma.
Party och mys står på listan


Söndag
Vara hos Emma till ca 12.00


och jag langar en bild på mitt söta mobil smycke som jag köpte igår,
och de där 25 kronorna som jag betalade för det gick åt skogen direkt.
För idag gick det sönder, rip.


Blogghumöret stiger /T

Fifan, min fot sover&det ä' jobbigt.
Jag har varit jätteduktig idag med min träning,
sug på den du, kondis valrozz, för snart lämnar jag dig.

Jag e uttråkad.
Det suger.
Men nu skriver jag massa som säkert no1 kommer läsa.
öööh, great.

jag har fått tillbaka min dator.
gissa hur glad jag är?
jätteglad.
Eller en ny dator, med samma innehåll.
typ :'D


jag langar en gömmande bild på mig,
scariiiie (A)

PUSSSSS&KRAM

sol eller regn? /m


På torsdag ska vi som sagt och bada... funderar på om solen kommer hålla sig framme eller om det kommer regna, hoppas med hela mitt hjärta på det första i alla fall! Vill verkligen bada. Och om det regnar drar jag och badar ändå! Sen får väl de andra två vara kvar här hemma då eller nått. Hahaha, jag måååste åka och bada snart. Var så jätte länge sen! Imorgon ska jag på bio med efterlängtade Emma. Harry Potter blir det. Mycket roligt, ser fram emot det som fan!

Funderar på om jag ska ta bort min egna blogg och bara ägna mig åt denna... Blir nog så!
PUSS

Woho nu hälsar jag mig själv välkommen /Tina

Nu har jag äntligen förstått hur man loggar in.
Hade fel lösenord, så typiskt mig, typ.
Idag så har jag varit fedt med duktig, förutom på morgonen.
Skulle ut och gå fem kilometer med min kära mor klockan halv tio.
Men jag bara "näää" när hon kom in och sov till halv elva :(
Men det var sköönt, sådeså :)

Innan maten så testade jag pilates.
Det var typ jättejobbigt och det kändes som om jag skulle .
Så satt min syster och min mamma och skrattade åt mig för att jag gjorde fel.
Det gjorde det inte så mycket bättre för då började jag asflabba.
Jag försökte verkligen, men jag klarade ens inte att sätta mig upp utan att använda händerna.
Yes I know, I am great.
Men stog ut och försökte till 1000.
Nu har jag jätteont i ryggen, och snart så ska jag ut och gå femman.
För att jag är bäst.
+ För att jag har ätit massa grönsaker, höhöhö. Lolz.
Imorn äre onsdag. 
Då ska jag gå och se Harry Potter på bio, för jag e jättejättecool.

Nu langar jag bild, från när jag var hemma hos molly
för länge sen, när jag hade långt hår, för jag e bra.

PUSSSS

din mamma är så fet... /m

Är fortfarande med amanda. VI har gått runt lite på stan och sen käkat kebab, där det var en maaassa snygga killar. hihi. Förut roade vi oss med att läsa Din mamma skämt, och sedan kollade vi efter lämpliga bad platser! Så på torsdag... om det inte regnar ska jag, Amanda och Tina bada och steka. Och sedan blir det ute bio här i Norrköping. Massor med kul! Alla som vill får hänga på, ju mer folk det blir desto roligare blir det, så häng på vettja!
PUSS OCH KRAM




Bara för att jag känner före så släpper Amanda en stekig pose. Titta och njut!

Hej Hallå Bloggen! /molly


Nu ska jag dra ner på stan med bästa Amanda och kolla killar och säga hej till en massa folk. Hahahaha, mycket kul! Jaa... har precis fått iordning på bloggen, blev väl sådär. Ska skaffa någon annan bakgrund sen så att den ser liite roligare ut än nu. aja... Nu ska jag gå!
Puss Hej

RSS 2.0