Hiss och diss /t



Cha! Nu har jag tänkt börja med hissa/dissa eftersom jag typ brukar ha saker att hissa samt dissaosv, så  jag tänkte; det är ju perfekt att börja göra det nu, eftersom det finns rätt mycket jag kan hissa/dissa. Så nu blir jag typ som alla andra, eller... har inte varit så speciellt speciell med denna blogg men iallafall. Tänkte iallafall göra en inlednings text, och det är den här... Bilderna blev inte så bra eftersom jag gjorde dom i picnik, eftersom jag inte har något bra redigerings/bildskapar program på datorn än, så dom kommer att bytas ut någon gång så.. Jag kommer bara dissa/dissa en sak i taget, alltså en sak i varje för att jag vill inte var överdiriven eller något, men jaja nu ska lilla jag skriva upp vad jag hissar, samt dissar.



Det första jag vill hissa är munskölj. Jag har nyligen börjat använda det varje dag, och anledningen till varför jag vill hissa det är för att jag tycker att munnen känns så fräsh och man får mycket bättre andedräkt, alltså, vem vill lukta dåligt i munnen? Och jag vill bara tillägga att jag tror jag gillar SB12 mest av dem jag har testat, men mamma ska köpa ny eftersom den andra som vi har tycker jag är för stark, min tunga höll på att brinna upp.



Det första jag måste dissa är faktiskt snuskgubbar. Såna som är 30+ och sitter och raggar på 14 åringar. Det är så äckligt och jag hatar det så mycket. Det är illa att det finns sådana, det är så äckligt. Typ vem vill höra "vill du hitta på något stumpan?", från en okänd gubbe?! Finns säkert något, men absolut inte jag, så det blir en FET diss till alla snuskgubbar där ute i världen.

Kommentarer

Lätta på hjärtat:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0