Dagen /t

Cha!

Min dag idag har varit rätt soft.
Vaknade 9.55, exakt, låg och drog mig i några minuter, men var uppe och fixade mig vid 10.
Jag gjorde iordning mig och satte mig vid datorn och lyssnade på musik och klickade runt.
Sen så kom Lasse, min lilla kamphund, attakerar med pussar osv.
Men ibland är han sååå jobbig och ska bitas, skälla, osv.
Han tog en död mus som låg ute. Så jag va tvungen att jaga honom och så för att få tag på den stackars musen som var huvudlös. Sjukt äckligt. Och naturligtvis så åskade det och var påväg att börja regna.
Det har varit skitväder i över 3 dagar.
Blev även medlem på bloglovin. Eftersom jag inte orkar klicka och hoppas på en uppdatering hos bloggarna jag följer.
Följer dom mest för att få ett gott skratt, men aa.. de e lite kul att se deras dubbelmoraler och sånt.
Efter det så chattade jag och sånt med min underbara Linn.
Hon e rolig, knäpp... knas asså.
Sen vid typ 15.00 kom mina kusiner. Vi fikade och så, sen så hade vi kittelkrig.
Men eftersom jag inte är kittlig så var det dom som skrattade och sånt. Haha, kul.

De där var min dag.
Har sms:at med underbara Molly som är i Skara.
FUSK, så skriver hon om massa söta killar.
Haalllååå, jag vill också!!


PUSSSSSS

Kommentarer

Lätta på hjärtat:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0