Sssslapp dag /t

Hejhej!
Jag är här igen!


Kände typ ett tvång att uppdatera, även fast bloggen inte är speciellt stor. Men iafl.
Jag har nästan inte suttit vid datorn alls idag, det kallar jag duktigt.
Istället har jag legat i soffan och kollat på tv, även fast det är bra väder idag.
Hade inget att göra, och det var rätt längesen jag kollade på tv. Så det behövdes.
Jag har även bestämt att jag ska köpa en mobil. Dock om typ.. 5 månader, haha.
Eller då har jag råd med den om jag inte köper något... hmm. Jag ska börja tjäna pengar på något vis.
Vad vet jag inte.. men kanske dela reklam/tidningar. Eller något annat.
Ska nog i alla fall sluta äta godis. Jag klarar mig såå bra utan det.
Och såhär i vardagen brukar jag inte äta mycket godis, för att mamma nästan aldrig köper.
Haha, men om hon gör det blir det ändå typ aldrig uppätet. Lite onödigt.
Men nu är det bara en helg, sen börjar helvetet igen! Fanfanfan.
Nu har jag inget mer att skriva. Hehe..
Bara att Molly är saknad



PUSSSSSSS♥
eran tina

Kommentarer

Lätta på hjärtat:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0