Skola /t

Skola var det idag.
Det var inte så illa som jag hade föreställt mig, men vissa stör jag mig på.. redan.
Det känns som om jag ens inte har haft sommarlov, sjukt.
Har saknat mitt lilla 'gäng' i skolan, haha. Älskar dom.
Lärarna snackade jättemycket.. jag höll på att somna, herregud.
Jag tvingade upp mig i morse och duschade och sånt, så kände jag mig pigg. Och några timmar efteråt så sitter jag bara och stirrar och längtar hem till min underbara sköna säng som tyvärr var tvungen att stå själv, för jag brukar ju sova rätt länge, så dissade jag den 7.20, jag kände mig hemsk mot min säng...
Imorgon är de '7-kamp', börjar som sagt kvart i nio det är (Y).
7-kamp är typ olika stationer och sånt, och på fredag så är det friluftsdag fanfanfan.
Jag vill inte vara med och kommer troligen inte det heller.
Blä, med tanke på det som hände förra året, då mitt knä vek sig och jag ramla.


aja.
PUSSSSSSKRAAAAM
eran tina

Kommentarer

Lätta på hjärtat:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0