Gårdagen /t

Cha bloggen!
Nu är jag här igen med en liten update. Igår så var det friluftsdag, och nu har jag jätteont i mina ben. Jag sprang upp och ner i en trappa som en galning, och vill ni veta en sak? Jag älskade det, helt... underbart, det är ju jättekul att springa i trappor. Gjorde allt utom springa 800m för jag hade ont i mitt ben, I blame the stairs... nä, nu skämtade jag, men när jag känner press att springa så brukar de hända ngt i kroppen, som typ att jag har ont, men sprang iallafall 60m det kändes bra, det är jag stolt över faktiskt.. Hade i allafall rätt kul. Och någon gång under dagen så hällde Johannes ramlösa på mig och Linn, så att vi luktade lite mango.. hehe... På lunchen så gick jag och Linn och åt pizza, mums. Och sen när jag kom hem med min syster och mamma, som skjutsade oss, så fixade jag mig för att åka till smultronstället, för er som inte vet är det ett glassställe med jättestora glassar i Söderköping. Så det blev middagen, åt typ halva glassen sen så var jag proppmätt. Lyckad dag, hade trevligt och så.



PUSS&KRAM
eran tina


Kommentarer

Lätta på hjärtat:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0