Funderingar eller vad man ska kalla det.. /t

Bara jag som tycker att Molly har blivit lite dålig på att uppdatera våran lilla blogg? ;)
Iallafall synd, har nästan inte kunnat höra av mig till henne, eller har kunnat, men skolan och sånt så måste koncentrera mig på det, och sen så är jag alltid så jävla trött efter skolan.. Iallafall dom här två dagarna.
Men jag lovar molly jag ska bättra mig
Jag har noterat (i hjärnan) att jag sitter betydligt mindre vid datorn, men det gör väl hon med, så jag förstår henne, är inte heller så jättebra på att uppdatera, men jag försöker iallafall♥nu påstår jag inte att molly inte försöker!
Kommer inte på något speciellt att blogga om... men jag försöker komma fram till något, det är därför jag skriver lite såhär. Hah (a)
Men det står stilla i mitt huvud,

MEN
nu ska jag gå och sova, eller i alla fall lägga mig, annars är jag död imorn, vanlig skoldag imorgon ju :X
Och jag känner mig redan trött, även fast klockan bara är 22.13 just nu.. ;o



PUSSSS&KRAM
eran tina♥

Kommentarer

Lätta på hjärtat:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0