Fjortisomvandlaren /t

Jag vet inte om jag vill skriva centrerat längre!
Man får plats med så mycket mer om man skriver från sida till sida.
Kanske borde ta en funderare över det. Har nyligen tyckt att det ser bättre ut, men då e det ju inte lika lätt att skilja på vem det är som skriver. Som sagt får ta och tänka på det. Undrar vad ni tycker. Om det är någon som läser detta,
snälla, ge din/eran åsikt!
Kan ju inte se ut hur som helst här.
Oavsett, det är molly älsk som har gjort designen och allt.
Riktigt fint! Enligt mig då... förståts. Tror de e fler som tycker så.
Jaja, nu ska jag sluta tjata om bloggen och skriva något vettigt istället.

För ett tag sedan så hittade jag en hemsida, nämligen fjortisomvandlaren.
Den sidan är verkligen rolig, om man vill leka fjortis, eller iafl skriva som en.
Man skriver in det man vill ska bli översatt till 'fjortis'-språk, sen så sköter sidan resten.
Haha, den är rätt så fail den sidan, för vem vill egentligen skriva som en fjortis?
Visst brukar jag driva med mina kompisar och skriva så, typ.. men iafl.
Den är ju rätt rolig iafl, kanske det som är meningen...


Bjuder på lite skratt♥

PUSSSS&KRAM
eran tina

Kommentarer

Lätta på hjärtat:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0