Besluts ångest! Vilken mobiltelefon ska jag köpa? /m

LG KP500 1 744 kronor

Samsung GT-S5230 1819 kronor

LG KU990i Viewty ca 1935 kronor

 

köper jag den översta behöver jag troligtvis inte spara några pengar. Men den verkar inte vara lika bra som den understa. Och Samsungen vet jag inte, tycker inte riktigt om deras produkter. Så det blir antagligen Viewty. Även fast jag hade massor emot den från början. Men det som väger upp är kameran. Så... den 20 september är den min för då har jag råd. hihi... sry för att jag härmar dig Tina. 

 

PUSS OCH KRAM /eran m


Kommentarer
Postat av: Tina

HAH! Du var ju jätteemot den, du sa att du inte skulle köpa den för att den var ful. Haha, men de e så okej, jag älskar viewtyn och jag älskar dig, så det ska nog funka finemang <33

2009-08-23 @ 11:05:34
URL: http://mahalkita.webblogg.se/
Postat av: molly

ja, men var ju bara emot den för att kameran står ut :( men vill ha en mobil med en bra kamera så de får bli den xd de är lixom de enda jag har som krav: touch och bra kamera xd

2009-08-23 @ 11:14:13
URL: http://mahalkita.webblogg.se/

Lätta på hjärtat:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0