Ben&Jerrys /t

Cha!
Joo, nu tänkte jag uppdatera eftersom det har varit rätt segt med uppdateringar de senaste dagarna. Undrar hur de stora "blogg-kändisarna" orkar uppdatera typ 5 ggr per dag, jag skulle döö, kommer nästan inte på något att skriva.. Katastrofalt enligt mig, helt värdelöst, haha.
Idag var det skola iallafall, det var rätt okej men det var rätt segt, blev hungrig efter bilden, för e van att äta efter den, och nu hade jag en till lektion, jag bara 'jahapp'. Lite synd de faktiskt, men det var ändå inte god mat. Lite underligt för jag brukar inte bli hungrig i skolan. Man kan säga att jag har haft so 2 ggr idag, först vanlig lektion med klassen, och sen so-fördjupning på profiltiden.

Efter skolan så frågade jag min syster om hon ville åka och köpa ben&jerrys glass med mig, så då så tog vi 20 kronor var och fick en tia av mamma så gick vi och köpte 'cookie dough' smak. JÄTTEGOD, har mer i frysen, hehe.
Tycker dock att det är rätt fräckt och ta 50;- förr 420ml glass, synd att de e så dyrt, men det är väl värt det, kanske bra att det e så dyrt annars så skulle jag nog knarka det, haha♥



PUSS&KRAM

eran tina♥


Kommentarer

Lätta på hjärtat:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0