Avreagering /t

MÅSTE BARA SKRIVA AV MIG.

Fyfan, jag hatar att du har låtsas att vara min kompis, fyfan att du är ett svin.Jag trodde du brydde dig, men du bara spela, så fick du en flickvän sen förändrades du fan mkt. Du är så jävla falsk att jag inte vet vad jag ska skriva. Jag trodde du gillade våran vänskap, men jag hade tydligen fel. Kanske borde radera ditt nummer, din msn? För att du verkar endå inte vilja ha någon kontakt med mig? Varför ska jag ha kvar dig då lixom? Du kan lika gärna säga till mig att du vill att jag ska chilla med sms:en, istället för att skicka din jävla flickvän? Och sen att du tror att du är den enda jag smsade, du har så jävla fel, jag har faktiskt riktiga vänner!. Och vadå jag sms:ade hela jävla tiden, före det senaste sms:et så hade jag inte skickat ett enda jävla sms på flera dagar. FY! Fan, trodde att jag kände dig, men tydligen inte. > Kanske borde radera dig och din kompis ur mitt fucking liv så att du fan blir nöjd?!!!!!!


JAG ORKAR FAN INTE BRY MIG, GÖR VAFAN DU VILL, NU ÄR DET UPP TILL DIG

OVER AND OUT

Kommentarer

Lätta på hjärtat:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0